niedziela, 5 lipca 2015

DIY PIERŚCIONKI | DIY RINGS

 
Inspirując się zdjęciami znalezionymi w Internecie pokażę wam w tym poście pierścionki, które ostatnio wykonałam. Do przygotowania każdego z nich potrzebowałam drut złoty lub srebrny, który zakupiłam na allegro.
 
Oto wszystkie potrzebne rzeczy:
 

 
 1#
 


 

 
 
 2#

 

 

3#
 



4#
 
 


5#
 



Pierścionki były bardzo proste w wykonaniu i nie zajmowało to wiele czasu. Jak na DIY myślę, że efekt końcowy jest całkiem niezły. A wy co o tym sądzicie ??
 


6 komentarzy:

  1. Great diy!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten z lancuszkiem
    www.lemonwave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy bardzo!
    Zakochałam się w pierscionkach! Chyba się skuszę i zrobię takie same! /A

    Obserwujemy i zapraszamy na nowy post http://blvckvvhite.blogspot.com/2015/07/3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne rzeczy ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale super pomysł :) tylko z tyłu fajniei by było to jakos zakonczyć..

    OdpowiedzUsuń